"IKEA"

Idag är en sådan dag jag bara vill ligga platt på sängen, lyssna på musik och kika runt på olika hemsidor och bara göra ingenting. Inte det att jag är nere eller så - jag vill bara ha en ingenting-dag typ.

Just nu sitter jag med kaffekoppen i högsta hugg och checkar in IKEAs hemsida. Så himla gött mos! Fasen, jag älskar IKEA mer nu bara för att jag är hemifrån, bara för att det är så svenskt. Jag måste till IKEA downtown snart och insupa svennemiljön, käka svensk mat, köpa lite svenskt godis/kaffe och kika runt bland Billy-bokhyllorna och femkronors kaffekopparna. Det är där jag vill hänga en hel dag! Johanna, you better join me, hehe...

Jag har insett att mitt rum är smått opersonligt för tillfället, jag har typ inte orkat bry mig för jag tänker att jag inte ska vara här så länge. Fan vad dum jag är - jag ska vara här i minst 9-10 månader till så nog måste jag se till och göra det personligt. Den som är ambitiös kan skicka fina/roliga/fula/minnesvärda fotografier via brev till mig - slå två flugor i en smäll och hjälp mig med rummet och gör mig glad med ett brev.



Kommentarer
Postat av: ELIN

Sandra, vi får se om det kommer någo helg vi kan ses. Och om du har möjlighet att komma till mig snart kan vi ta en sväng till ikea för det är inte jätte långt att åka härifrån :) haha :) Måste ses snart !!

2010-09-09 @ 21:20:16
Postat av: Johanna

I sure will!! Oroa dig inte haha

2010-09-10 @ 03:30:43
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0