"I'm a superstar"

Så vid 13 åkte jag till Boo's skola för att hämta upp honom och åka till Suwanee Park för lite picknick och bad i fontänerna. Vi är där, chillar i badkläder på våra handdukar och käkar lite mackor.

Vips, så kommer det fram en kameraman och presenterar sig som en väderkille på någon Channel 11. Han är ute på uppdrag att träffa människor som berättar hur dagens väder är, typ. Som sedan visas på nyheterna på kvällen.

Så jag sa okej och så rätt vad det är sitter jag där och tittar in i kameran och börjar snacka om vädret klämkäckt. Väderkillen som skulle vara på kvällen hette tydligen Paul så jag ba "Hey Paul..." Hahaha!

Och vid 18 så sitter kidsen och Steph framför tvn och två grannar som också ville se. Värsta bänkade liksom! Och så kommer en random gubbe i rutan och sedan var det jag och Boo. Så där visas jag på nyheterna, berättar om vädret i bikini. Fett random och stört! Men fetroligt också.

Så vänta nu bara, snart ringer dom och vill ha med mig på filmer och grejer. Världen, here I come!


Kamerapågen

UPDATE: Nu hittade jag ju klippet på hemsidan, ni måste checka. Fett kul :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah, det är förklarar textet du skickade..Synd att jag såg det typ klockan 9! Damn, men det kanske dyker upp en kameraman en annan dag med någon annastans. Vi måste bara befinna oss på rätt plats vid rätt tidpunkt. Ingen match..

2010-09-11 @ 05:33:16
URL: http://jnord.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Gud va häftigt! Ja du, nu händer det grejer.

2010-09-11 @ 08:08:58
Postat av: Tobias

haha nice fan! :)

2010-09-11 @ 10:53:05
Postat av: cathrin

Men så häftigt! Och vilken bra amerikanska du lagt dig till! :)

2010-09-11 @ 11:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0