"I'm about to leave"

Jag ställde klockan på 8.30 imorse för att gå upp och starta en tvätt men det var så himlarns skönt i sängen så jag snoozade till 09 istället. Jag börjar gilla min säng mer och mer, har nog insett att detta kommer att vara min säng i ett år framöver. Min säng får stanna kvar därhemma liksom.

Så nu är tvätten igång, jag har bäddat kidsens sängar och plockat ur/i diskmaskinen och plockat undan lite småsaker. Och hunnit göra scrambled eggs med broccoli! Så nu är jag på g.

Ska klä på mig, funderar på bikini under då det faktiskt kikar fram sol därute. Och sminka mig fin och köra iväg till Suwanee Park för en snabbisdejt med J-dawgen. Måste gå och köpa en kaffe också, dör litegrann nu.

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0