"Imma beat it up"

Imorse blev det ju ett combatpass, sedan hem och fixade grejer. Vid 13 hämtade jag upp Boo och så åkte vi till Suwanee Park för lite häng och spring i fontänerna.

Johannisen hann svänga förbi några minuter (ja, bokstavligt talat). Hon hann berätta en rolig historia och sedan var hon tvungen att åka iväg och hämta upp kids från skolish. Och anledningen till att hon inte hann vara med oss längre var att hon var ute och snurrade med bilen och visste inte var hon var. Haha, rolig tjej det där!

Och på eftermiddagen var det läxor och sedan footballsträning. Hem och käka middag. Jag har förövrigt fått mitt brevröstningsmaterial idag så Steph och David fick vara vittnen och underteckna att jag, endast jag, har gjort min röst. Så nu ska det postas iväg och förhoppnings komma fram til Sverige senast 20 september.

Det var den måndagen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0