"Imma beat it up"

I eftermiddags när vi gick ut och lekte lite fick jag ett infall och skulle kika om det kommit någon post. När jag öppnar luckan ser jag ett stort, grönt kuvert som ser tjockt ut.

Och det var adresserat till mig. Jihooo, mitt första paket är här och det var från... la familia.

Var tvungen att stoppa tillbaka paketet i lådan, springa och hämta kamern, öppna luckan igen och fotografera hela händelseförloppet.

När jag kom in och öppnade det så är det första jag får upp en platspåse med någon brunt, mosigt i... Bajs? Nej, det är choklad som smält i värmen, haha. Såg ut som något äckligt men tro mig, efter en sväng i kylskåpet smakade det gött. Dock vet jag inte vad det var för chokladgrejer, allt är en enda blandning nu.

Inte nog med det så var det medskickat 1 kg svenskt lösviktsgodis också. Hurra, hurra!

Så nu ikväll har jag suttit och mumsat lite karra. Sverige när det är som bäst.


1. Paket i låda


2. Ta ut paket i låda med hand


3. Posa med paket i hand


En påse bajs?


Godiiiis!"

Kommentarer
Postat av: la familia

Vilken tur att mamma var så smart att hon stoppade chokladen i en plastpåse, tänk om allt hade blandats ihop.

2010-09-11 @ 08:02:21
Postat av: Madeleine

Okej. Jag är avundsjuk. :P

2010-09-12 @ 04:48:09
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0