"It ain't tricky if you got it"

När vi kollade på The Hangover som utspelas i Las Vegas så snackade J-dawgen lite sanning. Det känns mer verkligt att se Vegas sådär på tv/film när vi faktiskt befinner oss här i USA. Det känns närmare (dah, det är ju det) och liksom möjligt att åka dit.

Och på ett annat sätt känns det helt knasigt att jag befinner mig i ATL hos en "ny" familj, sitter i källaren som är så gott som min och tittar på film med en svensk och en tysk tjej som jag träffat för några veckor sedan och som jag kan prata helt knäppt tillsammans med. Det är lite svårt att fatta vad jag upplever!!

Fast jag har det fett kul här. Jag missar ingenting hemma i Umeå, det är jag säker på. Förutom mina fina nära och kära dårå!

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Det känns skönt i mammahjärtat att du mår gott med dina vänner. Kram på dig lillskrut :)

2010-09-19 @ 09:42:34
Postat av: Johanna

Men gash, vad skulle vi göra utan varandra? Det skulle var riktigt lika bra. Erkänn? En till sanning där hah, gud så mycket sanningar det kom nu helt plötsligt!

2010-09-21 @ 04:20:14
URL: http://jnord.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: J-dawg vad fasen snackar du om?

2010-09-21 @ 04:25:56
URL: http://slundberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppsan, fattades visst ett väsentligt ord för att göra meningen begriplig; inte; "Det skulle INTE riktigt vara lika bra" Haha. Sånt som händer. Vi kan radera hela argumentationen vi hade idag vid poolen ur våra liv!

2010-09-23 @ 05:23:20
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0