"I've been watching you, you, you"

Idag efter att jag kom hem från poolen och duschat och gjort allt sådant så gick jag ut för att hänga upp handduken ute på altanräcket för att den skulle torka snabbare. Sneglar lite åt höger på räcket och ser något... Oh fuck, det var en liten ödla som låg där.

Oj fan vad jag rös till och hoppade därifrån. Vågade mig fram igen och petade lite på den med en lång braständare. Den visade sig vara död, typ torkad till döds av solen, haha!

Okej, det var inte ens lite kul. Fasen så rädd jag blev.

Varför har det blivit något vardagligt att jag ser äckliga insekter och djur överrallt? Det är inte roligt längre, liksom.

Och den var så äcklig att jag inte ens vågade gå och hämta kameran för att ta kort på den. Nej, jag är ledsen för det mina vänner, men det kommer inte hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0