"Just a little taste"

Igårkväll vid middagen ute på den italienska restaurangen hade J-dawg beställt Pelligrino - bubbelvatten. Och jag tog en slurk...

Första gången jag drack bubbelvatten sedan jag kom till Amerikattt! Vänner, det var underbart. Och som jag saknar t.ex. Loka och Ramlösa. Åhh, bara namnen får mig ju att vilja dricka bubbelvatten nu ju. Saknar Sodastreamen därhemma.

Jag har gjort något tappert försökt att hitta kolsyrat vatten på flaska i mataffärerna häromkring. Har inte lyckats. Men har nog inte varit seriös nog. Ärligt någon dag framöver ska jag ut på bubbelvattensjakt!

Det har ju gått så långt att jag druckit cola, bara för att få stilla bubblishsuget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0