"Lay your head down on my pillow"

Jag har inte berättat om det men för cirkus vad, en vecka sedan kanske så fick jag en facebook-uppdatering om att Lloyd hade klippt av sitt långa, fina, underbara hår. What the fuck?!

Nej nu jävlar alltså. Tydligen har han dessutom halvt gått under smeknamnet 'Long hair don't care'... Nu är det ju som bortblåst. Det där håret, braidsen var fasen hans trademark. När alla andra r&b-sångare gick och snaggade/klippte håret kort så behöll han det långt. Jag tror att han började spara det när han gick i 9th grade.

Fast han gjorde det för en bra sak, "donerade" sitt långa hår till något företag som gav det till folk som var i behov av hår.

Fasen, det är ju ändå så att jag blir ledsen. Och ja, jag är seriös! Fast jag gillar the young goldie ändå...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0