"Lay your head down"

Heyheyhey!

Imorse hade jag värsta planerade dagen framför mig. Upp och göra bort kidsens tvätt, mys i park med en nyfunnen aupair, ta Boo till biblioteket, komma hem och hjälpa med läxor, vara på fotbollsträning, hem och äta middag.

Flopp...

David skickar sms vid 08 och ber mig komma upp och hålla ett öga på Jackson som är sjuk. Så dagen har spenderats tillsammans med Jackson framför tvn typ. Sedan åkte vi och hämtade Booboo och Jackson mådde verkligen inte bra.

Men jag hade i alla fall roligt tillsammans med Benjamin på baksidan medan J vilade framför cartoons. Vi spelade bl.a football, baseball och så. Det var oerhört varmt men roligt. Sedan vid 17.30 åkte de andra iväg på träning och jag stannade hemma med J.

Vid 19 så somnade han så jag passade på att kolla på lite Run's house och Everybody hates Chris. Så jag dog inte, nej det var rätt lugnt. Jag hade ändå inget för mig ikväll så jag kunde lika gärna passa honom hela kvällen tills resten av familjen kom tillbaka från träning och middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0