"Livet är helt ok ändå"

Jag måste bara inflika att jag känner att mina naglar är jäkla fly för tillfället. De är långa och jämnlånga, förutom ena tumnageln.

Men man har alltid problem, sådant är livet. Vissa dagar vill jag bara klippa naglarna och måla de i någon fet färg, typ turkos, lila, neonrosa. Andra dagar vill jag ha de skylånga och fransk manikyrerade. Och det går ju inte ihop. Är de långa ena dagen och du klipper dom så kommer dom inte vara långa den tredje dagen hur mycket du än vill det.

Så nu får jag "nöja" mig med att ha dom långa. Men det är ju fresh, så det finns ingenting att klaga på här.


Kommentarer
Postat av: L

Man måste passa på i ha dom långa så länge det går rätt som det är har du brutit en ;) nu när det är höst så börjar jag själv tappa suget får "sommarfärger" tråkigt men sant :p så njut av sommarn ;)

2010-09-08 @ 10:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0