"Maybe it's the thug in me"

Sedan ska jag fortsätta med att berätta att jag har haft en helskön dag.

Vaknade imorse vid 09, klev upp och käkade frukost och gjorde de vardagliga sysslorna innan jag åkte iväg till Suwanee Park för att träffa Johanna. Vi hittade varann och gick först och köpte kaffe till mig. Gött - en latte med vaniljsmak.

Sedan var jag smart nog att ta det två handdukar att sitta på. Så vi satt där på gräset och pratade om allt möjligt. Då och då tog vi några kliv till fontänerna för att svalka av oss, pga. värmen som fortfarande håller i sig. Tack och lov för det! Sandra ♥ värmen! Såg värsta najsa killen där i parken också, det finns många av de här borta. Synd bara att där även fanns en flickvän och två barn... Attans!

Vid 13 var jag tvungen att åka och hämta upp Boo från skolan. Jackson var fortfarande hemma och mådde lite smådåligt så vi åkte hem direkt och kollade till honom.

Sedan har eftermiddagen bestått av baseboll, football, lacrosse på baksidan, studsmatta, lite Uno-spel, läxor, middag. Och en promenad till lekparken vid poolen för lite mera spring. Efter det var det dusch/bad för kidsen och tv-tittande tills Steph kom hem från skolan vid 20.45.

Nu sitter jag på min säng, nyduschad och sugen på en cookie... Ska ta och lägga in några bilder och sedan se Idol.

Imorgon blir det en tidig morgon, 7.30 är det jobb ca. en timme och sedan börjar jag igen vid 12-13.

Peace out from the A


Johannis!


Suwanee Park








Haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Eh, vad var det för fel på bilden jag tog på dig om jag får fråga?! Myysdag hursomhelst!

2010-09-09 @ 17:14:14
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0