"Oop, I'm a beast"

Hey cool kidz! (hehehe)

Imorse vaknade jag upp vid 09, ingen hets då jag inte snoozat. Klev upp, käkade frulle och packade träningsväskan. Sedan åkte jag till Gold's för ett spinningpass. Insåg att detta var mitt tredje, TREDJE, spinningpass sedan jag skaffat kort där. Herregud, vad hände? Jag som brukade spinna flera gånger i veckan. Men spinningen här är inte likadan. På Iksu hade alla instruktörer olika upplägg och musik - här är alla spinningpassen detsamma, typ som pump- eller combatklasserna. Och det blir tråkigt: läs jobbigt, i längden. Det har vi svaret.

Jag och Boo har varit vid poolen idag igen. Poolglassande på hög nivå. Nu börjar min bränna komma tillbaka. Den hade börjat fade:a litegrann. Alltså det kommer FedEx-lastbilar till kvarteret i princip varje dag. Och då och då är det två killar som kör. De wavar alltid när de kör förbi, som två fån. Jag tycker nästan synd om dom för att det ser så desperat ut. Fast å andra sidan så söker jag ju vänner, kanske ska ta och gå ut på vägkanten och hala in dom, mina nya pals? Jag ska fundera på det, eller inte...

Ikväll så hade Steph skola (hon har nyss börjat någon ny samhällskurs) så jag fixade middag till kidsen. Ravioliliknande pasta och sallad. Sedan var jag och Nicolas ute och spelade fossball (liknade lacrosse) medan de andra var inne och spelade Wii.


Sitter i mitt rum just nu med lila pyjamasbrallor och en tjocktröja. Inbillar mig att mitt lilla halsont och lite snörvlig näsa kommer från att fläkten är igång. Så därför har jag klätt på mig. Inte vet jag om det hjälper, jag vill tro det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0