"Please return my calls"

Imorse kom J-dawgen och plockade upp mig och så åkte vi till Lanier Tech för att skrivas in oss till en engelskakurs som faktiskt är gratis. Score!

Och jag hade skrivit ned vägbeskrivning och längst ner på papperet gjort rutor med "yes" och "no" att kryssa i. Påståendet var "we made it". Och anledningen till att det skrevs längst ner på sidan var att vi förut trott att vi haft koll på läget men det bara varit bullshit.

Så nu fick vi stolt kryssa i "yes" för vi kom fram helt enkelt. Vi har bildbevis - det kommer snart. 

Så vi gick till klassrummet, fyllde i papper, hade en pyttekort intervju och fick sedan göra ett skriftligt test. Easy as pie om jag får säga det! Så vi hamnade i en Advanced-klass och kommer gå måndagar och onsdagar kl 08.30 till 11.00 från oktober till december.

Och imorgon ska jag iväg och förhoppningsvis fixa ett Georgia driver's license, mycket för att få vara med på bilförsäkringen. Önska mig lycka till!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0