"Straight outta Compton, it's the crazy brotha named Ice Cube"

Jag har haft ännu en underbar dag. Vi åkte till Georgia Aquarium vid halv tio imorse.

Just nu sitter jag på sängen, käkar på mitt kära, svenska godis och lyssnar på lite N.W.A när de är som bäst.  Är alldeles för trött och seg för att skriva om dagen och lägga in bilder - men jag lovar, det kommer imorgon. Var redo för minidrakar, hajar, pingviner, Johanna i vatten, klappning av rockor, Sandra bland pingvinerna, mr. hot guy, Tupac, Helene och Am, höger/vänster, thaimat m.m.

 

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå vänta nu, har jag missat något?? Fick du ett kort på Mr Hot Guy??? Då jävlar...

2010-09-13 @ 03:39:52
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0