"Take a look"

Oj vilken potatis jag har varit idag. Klev upp 7.30 och fixade med kidsen inför skolan.

Sedan 8.30 har jag hunnit fetstäda mitt rum. Hur noga jag än har städar och underhåller i rummet så har det ändå samlats damm under dagen. Och här och där finns det påbörjade små spindelnät. Nu låter det ju som att jag har världens sunkigaste rum, vilket inte stämmer. Men jag är lite crazy och klarar inte av om det är dammigt här och där.

Efter vad som kändes som en evighet av rumsstädande så dunsade jag ner på sängen och insöp allt det fräscha i rummet. Haha, jag älskar nystädat rum. Som Outkast skulle ha sagt - "so fresh and so clean clean".

Och inte pallade jag åka och träna imorse - vad är det som händer? Istället käkade jag lite chips, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0