"Sitting, waiting, wishing"

Jag ska bara mitt uppdaterande med att säga att jag har haft en till trevlig dag.

Började dagen vid 09, stressade runt i huset och bäddade kidsens sängar, plockade ur diskmaskinen och pulade ner gammal disk i den. Jag packade handdukar, juiceförpackningar, peanutbutter sandwich och vatten, käkade frukost...

Vid 10.30 befann jag mig vid poolen, redo att ta emot Johanna. Var lite orolig att hon inte skulle hitta, speciellt då hon tydligt sagt att höger och vänster var en svaghet, haha! Men hon hittade hit, så bra jobbat!

Vi låg vid poolen och det var molnigt, men ju längre vi låg där desto blåare blev himmelen. Vi hann med många diskussioner b.la om att USA är på 2100-talet så då borde dom ju ha 2110 istället för 2010. Johanna kom dock på det rätta svaret till slut. Men det var hon som insyltade sig rejält så det var väl inte mer än rätt att hon borde lösa problemet också...

De två och en halvtimmarna gick alldeles för fort förbi. Jag hann även visa Johannis vart jag bodde, om hon får för sig att hälsa på någon dag framöver.

Fler dagar tillsammans vid poolen, tack! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du bidrog fasen med din del till den där insyltade konversationen du med, skyll inte på mig!! haha, då får du stå utanför grinden och vänta imorn!!

2010-09-11 @ 05:30:43
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0