"We'll be alright"

Igår, torsdag förmiddag, så satsade jag och J-dawg och drog på Discover Mills för förmiddagsshopping. Vi hade nog max 2 ½ timmar på oss och fick verkligen stressa på slutet för att jag skulle hinna åka till Boo's skola kl 13.

Jag hann få med mig ett par svarta shorts, en Nike-tröja och ett par jeansleggings. Allt på rea. Jag fortsätter scorea!!

När Boo var upplockad åkte vi två till poolen dit Johannisen kom också och så stekte vi där till typ 15.45 då vi var tvungen att åka hem och möta upp Nicolas och Jackson vid bussen.

Efter footballsträningen så åkte jag hem till Johanna och så körde vi iväg med bilen tillsammans med Molly som är Johannas äldsta värdbarn. Vi hade inget mål med körningen men det slutade med att vi hamnde utanför affär där jag och Mollsan gick in och låtsades kolla efter en "tv". Gick inget bra så vi satt i bilen cirkus 30 min och häckade. Hann se tre muppiga killar börjar slå på varann lite smått, just efter att jag sagt att dom såg farliga ut. Är jag bra på att gissa eller? Haha. Sedan såg vi annan random kille sätta sig bakpå vad vi trodde var hans egen bil - sedan kom hans homie och tog fetsats och hoppade rakt över bilen. Hej spänstig kille!

Och sedan åkte vi på jakt efter ett cupcakeställe och hamnade på mesigt konditori och sedan på en mack och till slut skulle vi hitta donutsplace istället men lyckades inte. Åkte hem igen istället.

Så en helt oplanerad kväll kunde bli jäkligt kul och äventyrlig. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0