"What do you know"

Så igår förmiddag åkte jag hem till Johanna och Helenes område och så tog vi oss gemensamt till downtown Atlanta. Johannisen körde, på storvägen, herregud. Men hon gjorde det bra. Vi kom faktiskt fram till the aquarium!

Så vi var där cirkus 10, köpte biljetter och började vårt undervattensäventyr på Georgia Aquarium. Vi har
- klappat på rockor
- kolla på funnylooking firrar
- krypit på knäna genom en tunnel
- varit nära pingviner, endast lite plast emellan
- sett hajar simma ovanför våra huvuden
- fått uppleva minidrakar
- kollat en 3Dfilm
- upptäckt en rejält het kille med en unge (ensamstående=hett)
- blitt tagna att komma från New Port?
- varit inne på CNN's huvudkontor som finns i ATL
- köpt en Tupac-teckning för 3$
- svettats sönder då vi letade restaurang
- kört till east downton
- käkat thaimat på en restaurang där Am's vän jobbade
- fick specialgjord mat och pratade med kocken
- besökt Johannas hus och fått känna på påslakan

Allt som allt hade jag en heldag av skoj. High five för det! Nästa utflykt kan nog bli Coca-Cola-byggnaden, IKEA eller Atlanta Zoo (kom på zooet just nu).

Kommentarer
Postat av: ELIN

Tack för din kommentar på min blogg, jag vill mer än gärna ses nästa helg. Jag ska ta Sophia på bio under helgen men annars är jag fri vad jag vet än så länge. Du kanske vill komma hit? Du får mer än gärna sova över om du vill !! Hur ser din helg ut ??

2010-09-13 @ 03:57:45
Postat av: Johanna

Shittans! Hann vi med allt det där på en dag???

2010-09-13 @ 16:28:40
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0