"Who's afraid of the po-police"

Jag ska börja mitt inlägg med att säga att klockan äe 22.28 och jag ligger i min säng och käkar chips och dricker kaffe. Jag vet, udda kombination men det var vad jag hade att erbjuda mig själv. Försöker spara på dom ynka godisarna som är kvar i min kära godispåse, hehe.

Anywho idag har det varit okej väder, typ 25 grader så det känns att det är kallare ute. Hade faktiskt på mig jeggings och långärmad tröja när jag skjutsade barnen till skolan.

Sedan så städade jag källaren och mitt rum och chillade fram till 11 då jag körde till Suwanee park för att möta upp Johanna. Det gick inte att ligga på gräset för det hade regnat på förmiddagen och inte hunnit torka. Så vi fick sitta på en bänk, rätt upp och ner. Fast efter ett tag så kändes det som bikiniväder så då la vi ut handdukarna på gräset även om det var lite småblött... Vad gör man inte för sin bränna? Vi är knäppa, vi vet.

Sedan åkte jag och hämtade Benjamin och så åkte vi iväg och bara lekte, gjorde läxa och chillade tills klockan blev 15.50 då vi mötte resten av kidsen vid busshållplatsen.

Vid 17.20 åkte vi till footballsträningen. Det var helt okej värme från början. Jag hade på mig linne och jeansshorts men vips så blev det jäkla kallt och fasen så jag frös. Inte blev det bättre av att vi fick stå och vänta på de andra vid andra planen som segade sig. Det kändes som vinter ju... Ska planera bättre nästa gång.

Vi åkte hem och käkade middag och slappade sedan framför någon baseballdokumentär på tv.

Och nu sitter jag här, dricker kaffe och käkar chirre. Inlägget är all wrapped up. Bra jobbat Sandrie!

Good night ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0