"Yeah yeah yeah"

Oj då varför är jag uppe fortfarande? Klockan är 02.31 och här sitter jag och tittar i kors. 

Var med kidsen från 13 fram till 19, sedan körde jag till Suwanee Park och mötte upp Johanna och hennes värdbarn på en italiensk restaurang för lite middag. Och som vi fick vänta... Till slut kom maten efter att managern kom och pratade med oss och berättade att maten var på g. 'Ok då vet vi'.

Efter det åkte vi hem till J-dawgs hus och chillade och låtsades se en film - men det var inget filmhumör ikväll. Bara prathumör. Vid 23.45 rejsade jag hem med bilen igen, nu med halvljus inställt hehe, och parkerade bilen 23.58. Det kallas bra jobb!

För bilen har en "curfew" - inte utegångsförbud men en bestämd tid då den ska vara på uppfarten. T.ex. på helger får jag vara ute hur länge jag vill men då måste jag få skjuts med någon annan eller hmm, promenera dit jag ska, om jag är ute längre än 00. Det är vanligt med curfew till bilen tydligen, men jag tror att min hostfamily är extra noga med det pga. av vissa tidigare aupairer som inte skötte sig som sig skulle. Vilket jag säkerligen får betala extra för.

Nämen nu får det ju vara nog. Sömn it is!

Peace out A-town ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0