"You deserve the world if I can give it"

Klockan är 11.40, sitter här och dricker lite kaffe och käkar några bites av Helenes choklad. Mmmmh!

Idag är det aupairmöte igen och vi ska träffas på någon kinesisk restaurang för lunch. Och i mejlet stod det 'kom hungriga' - så det tar jag ju väldigt seriöst på. Jag har alltså inte käkat någon frulle imorse.

All in på lunchen.

Sedan ska Helene, jag och Jdawg om vi har tur ta en tripp över till bostadsområdet mitt emot J och H's där det tydligen bor några kändisar. B.la Bow Wow (!!) och en av tjejerna ur TLC. Hur coolt? Så vi ska försöka ta oss in där och glida runt på gatorna och kanske ta ett dopp i poolen i hopp om att bli pals med Bow Wow - hahaha! Jag vet att ni önskar att ni var här idag!

Puss och hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0