"You look so nice"

Idag, måndag, så drog Iksus höstschema igång och jag kan inte hjälpa att vara lite down över att inte få vara där och ha roligt. Liksom, Iksu - oh my god. Ett av livets goda, haha!

Men nu gör jag det här och Iksu kommer inte att försvinna på ett år. Det finns kvar där när jag kommer hem också.

Men jag erkänner, jag saknar mitt arbetslösa liv nu och då men enbart för att jag kunde hänga på Iksu så mycket, på tok för mycket. I genomsnitt två pass per dag. Livet började gå lite utför när jag och Picisen planerade in fika på Iksu istället för typ Station och grejer.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag kom nyss hem från ett prova på pass (BodyVive) på Träna, men det är inte som ett pass på IKSU.

2010-09-07 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0