"Big ballin'"

Smög iväg till Starbucks på förmiddagen för att komma ifrån alla mexikanska byggarbetare som härjar runt huset på vardagarna. Mötte upp Andrea för lite morgonkaffe. Bra start på dagen!

Och Andrea är så himla bra - för hon har samma musiksmak som jag. Det är helt grymt! Och vi är övertaggade på Bamboozle i slutet av april. Idag är det exakt en månad kvar.

Det är första april och jag lurade henne lite smått att jag bokat fel dag till festivalen. Fast jag kunde inte hålla mig. Hon gick då halvt på det!

Vi hann även med en sväng på Victoria's Secret. De har himla fina saker där men det är ingen affär som jag besöker ofta, eller knappt överhuvudtaget. Fyndade i alla fall 3 mys tees att chilla i. Svart, lila och rosa. Är sugen på en hoodie också - de kändes så himla goa!

Sedan nu på eftermiddagen har jag suttit och kollat vilka artister/band som spelar i NY kommande månaden. Hittade Diddy Dirty Money med Lloyd och Tyga - låter helt kalas! Nu har jag ju dessutom funnit en vän som vill med på dom konserterna också. Synd att jag inte har mer ään mina 3 månader kvar här.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi är bra! Du fick mig faktiskt där ;) nästa gång blir det en hoodie (y)

2011-04-02 @ 16:30:50
URL: http://andrea.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0