"Can't trust everybody you meet"

Igår regnade det en del. Men idag är det strålande sol. Skiftar sådär liksom.

Idag är en perfekt dag. Vaknade upp på ett kalashumör, proppade lurarna i öronen och väckte Eve. Jag har droppat av henne vid bussen och sitter vid datorn och pimplar lite kaffe. Väntar på att klockan ska gå framåt en bit så det blir lite varmare ute så jag kan dega på studsmattan en sväng.

Sedan måste jag duscha och fixa mig helt klart innan jag plockar upp Eve från skolan och skjutsar henne till gymnastiken. Sedan blir det direkt till tågstationen för att ta tåget in till city 4.30. Sedan transport vidare till New Jersey för guess what - BAMBOOZLE!

Jag vaknade upp med fjärilar i magen. Jag är så stört taggad på kvällen. Det ska bli helt underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0