"Everybody sing"

På söndagen blev det en heldag i White Plains. En annan riktigt varm dag. Ännu varmare än innan. Jag och Sofia hoppade av tåget och hittade centrala White Plains. Gick vidare och svängde in vid stora höghus med lägenheter. Fick svennekänslor för det kändes som lägenheter i en svensk förort. En sommardag när man bara går runt.

Satte och ner och chillade på en vägkant. Bara satt och njöt. Fick träsmak i asset. Gick och köpte hallonsorbet på Cold Stone och en kaffe från Starbucks och satte oss ner på en parkbänk. Solade mer.

Svängde förbi mallet The Galleria och mötte upp Veronika där. Jag gick och piercade öronen igen. Ett tredje hål i vänster och ett andra i höger. Så nu är jag klar med det. Inga fler nu!

Vi gick sen neråt till det finare mallet med dyrare affärer. Ville bara gå runt och kika en snabbis. Hann med kanske 10 minuter innan dom skulle stänga. Mötte upp Andrea på Cheesecake Factory för middag och efterrätt. Kände att det var dags att smaka en Original Cheesecake. Dom där bitarna är fett stora så eftersom sharing is caring så delade jag och Sofia på en. Lagom! Den var jäkla god också, fler av den kanske en annan dag!

Fick skjuts hem av Andrea. Bra det för vi kan njuta av najs musik tillsammans. Och bara prata. Älskar att åka bil. Tur att man gör det dagligen i detta land.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Bra dag! Måste göras om snart :D

2011-04-07 @ 18:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0