"Gin got me drunk as fuck"

I tisdags så var det fuktigt ute i luften men det var ca. 16 grader varmt. Grått över hela himlen dock. Man kan inte få allt. Följde med Andrea till hennes gym för ett kickboxningspass. Fuck. That's all I got to say. Den träningen jag gjort förut är som bortblåst. Förstod dirre att jag skulle få fet träningsvärk. Nu är det dagen efter och ja, jag har träningsvääärk.

Efter träningspasset började det spöregna. Vilket kanske inte var så konstigt då det skulle vara 100% chans till regn.

Åkte till Mt. Kisco och käkade lunch på Cosí. En macka med pesto, kyckling och grönsaker. Gött mos! Efter det en sväng på Target för att dregla över B&J glass och annat godis. Snart ska vi väl bunkra upp för filmkväll. Hann även en sväng på Marshall Shoes. Hittade ett par heels men var inte riktigt säker. Måste funderish lite.

På kvällen var jag hemma själv med Eve. Hon är bra go den där ungen. Fasen så vi kan flamsa runt. Jag skrattade så jag fick ont i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0