"I throw my money up and watch them fall down"

I tisdags var det ca +25 så jag mötte först upp Andrea för en lunch ute i en park och lite solning. Vid 13 kom jag hem och gick hem till Elin för lite mer solning. Kanske att jag brände mig en del. Klart jag gjorde det. Men det är kanske inte så konstigt om man inte smörjer in sig förrän man ser att man är röd. Typ som lindring. I have myself to blame, bitch I know!!

På kvällen åkte Elin och jag hem till vår LCC för månadens aupairmöte. Jag gillar Carina. Hon är svensk, pratglad och rolig. Vi satt ute på hennes altan i ett partytält och käkade kakor. Jag satt i shorts och t-shirt där vid 21 på kvällen. Det kändes fööör bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0