"Baby I can't stand you"

Idag har jag och Eve varit inne i city. Bara vi två. Myspys! Tanken var att vi skulle ta subwayen ner till Chelsea för att promenera längs the High Line - den där gamla railroaden som jag och Sofia gick för några helger sedan.

Men när vi hoppat av suben så hade Eve ändrat sig. Hon ville kika runt i souvenirbutiker och sånt istället, som värsta turisten. Så vi gick hela vägen upp mot Times Square igen.

Det har varit gött väder. Soligt men lite blåsigt. Men gött i alla fall!

Vid 17 satt vi på tåget hem igen, lagom trötta. Eller inte Eve, men jag. Så grymt trött är jag just nu. Vet inte riktigt varför. Har varit dödstrött sedan 19. Stört!

Ska duscha och sedan somna till lite BB.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0