"When I said I liked you I lied"

Det är +24 ute och det var har görvarmt hela dagen. Fasen så underbart! Våren är här på riktigt!!

Imorse var jag trött. Trött. Helgen tog nästan kål på mig. Men jag hade himlarns kul.

Jag var iväg på gymmet med Andrea och körde crosstrainer och zumba. Shakeade bootiesarna. Vill ut och dans på riktigt. Sara, Erica, Jessica - nästan så att jag är tvungen att gå bakom en dörr och skaka loss (om ni vet vem jag snackish om). Hahaha muppigt!

Åkte hem, tvättade och låg ute på studsmattan och glassade någon timme. Kunde inte riktigt slappna av när mexikanarna springer runt och har sig. Dom är ju överallt - där jag ska vara alltså. Drygt!

På eftermiddagen har jag spelat baseball med Eve och sedan åkte hon och Jillian iväg på fotbollsträningen. Då passade jag på att vika tvätt. Nu har Brian och Shoshi kommit hem. Vi ska nog försöka fixa med någon middag.

Såg att Umeå hade -1. Hur känns det? Jag älskar skadeglädje, sorry!

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älska vår! Löööve löööve löööve ya.

2011-04-14 @ 04:08:01
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0