"Ass ass ass ass"

På söndagen var vi lagom slitna med minimal sömn. Packade ihop alla grejer och körde in till city. Hittade till Lombard St och körde upp för den branta backen. Seriöst vi panikade sönder i bilen. Det var som att åka upp i en berg-och-dalbana bara det att man hade en privat vagn som jag fick köra. Vet inte hur många gånger hjulen skrek när jag skulle gasa. Vadå smooth? Nej inte här nej.

Körde ner på den krokiga vägen, det var fint. Men jag vill inte köra där igen.

Vi letade reda på en In-n-out (hamburgerställe) på vägen och droppade in där och det var som att vi ploppat rakt in i Chinatown. Området hette... fan, nu kommer jag inte på det.

Lagom mätta började vi vår resa neråt igen. Mot Carmel där Andrea bott de senaste två plus veckorna. Tog väl oss runt 2 ½ timme att köra dit. Strosade runt i Carmel city en sväng innan vi svängde upp mot deras property.

Tog vårt pick och pack och drog till pool cluben. Chillade där ett tag innan vi tog bilen ner mot Safeway för kaffe och sen middag innan jag var tvungen att åka hem igen.

Jag var väl hemma igen runt 23. Drygt! Droppade i sängen på dirren.

All som allt har det här varit en av de bästa helgerna på väldigt länge. Puss på dig Andrea! You're a very sexy fragrance!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Millbrae, muppställe! Haha du är också en nice doft du! ;)

2011-08-24 @ 01:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0