"If I take one more drink I'm gonna end up fucking you"

Dagens låt är definitivt 'One More Drink' av Ludacris.

Först shufflades den fram helt random på iPoden. Hinner lyssna på ungefär halva låten, pausar den och tar ner den till bilen för att plugga in i auxen.

Slår på radion en snabbis och precis då kommer låten på, igen fast på radion.

Sedan står jag och lagar middag och trycker ingång musik på ljudanläggningen som är kopplad till köket. Hittar en channel som spelar hiphop och så kommer låten på där också.

Det är inte ens en låt som är en radiohit ju. Dock älskar jag ju den! Feeet!

Men roliga var att den spelades tre gånger, på tre olika ställen, som inte var något jag valde själv. Bara jag som tycker det är 'niiice' som Fab skulle ha sagt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0