"Imma hit this drink up like it's my last"

Fin dag har det varit idag. Men runt där jag bor är det molnigt, för det är dimma som ligger runt. Men om man bara promenerar en bit så kommer man ur dimman och då är det varmt och klarblått.

Så på förmiddagen gick jag, kidsen och värdpappan en liten hajk på något spår som ledde upp till en restaurang högre upp på berget där vi käkade lunch. Sedan gick vi hem igen och så tog jag med barnen på bio.

Vi såg Captain America, fett konstig film. Inget jag skulle välja att se igen. Tror inte någon av oss gillade den speciellt mycket.

Vi käkade middag tillsammans och jag hjälpte barnen att somna. Sitter nu och försöker skypa med Andrea. Det brusar och låter som gör mig sååå irriterad att jag blir knäpp. Käkar lite B&J som plåster på såren, att skype ska vara så lagg ibland.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0