"Let me clear my throat"

Fick en mysig och aningens konstig upplevelse via snigelposten idag. Först och främst är brev jättekul att få, speciellt när man inte väntar sig något.

Så min värdmamma ger mig ett brev som jag öppnar. Ehm, en ziplockbag med något i... Det visade sig vara päls från en nyklippt Sheila hemma i Sverige. Fett random och smått äckligt var det att känna på det. Jag har lite smygfobi mot hår som inte sitter på huvudet, tex. hår på en hårborste. Jag kan knappt ta bort hår från min egen hårborste.

Så det var lite nasty att toucha Sheilapäls men ändå liiite mysigt. Vill ha min voffsi här nu, och gosa sönder.




Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är nog lite knasig, förstår jag nu hi, hi. Föstår du vilken beslutsångest jag hade ifall jag skulle sätta fast en tulldeklaration och beskriva innehållet, doghair. Påsen låg säkert hemma en vecka. Så jag chansade och skickade i ett vanligt brev och det funkade ju jättebra.

2011-08-02 @ 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0