"One in a million"

Två senaste dagarna har varit sköna. Jag och kidsen har åkt till poolen och glassat. Underbart!

Sedan behövde jag inte jobba kväll igår vilket jag i princip måstat göra varje kväll de senaste veckorna. Det är fortfarande kaos inför skolstarten. Men jag ber till någon uppe i himlen att jag får ett regelbundet schema då, inte som det har varit nu.

Så ikväll gjorde jag ingenting, bara njöt av att kunna chilla runt i mitt hus utan att behöva gå och lägga mig direkt när jag blitt off.

Kikade på 106 & Park en sväng och sedan visades en dokumentär om Aaliyah som igår varit bortgången i 10 år. Tragiskt!

Kommentarer
Postat av: Lars

Slit inte ut dig O:)

2011-08-27 @ 02:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0