"I hate to say I told you so"

Andrea gjorde årets tabbe! Tur för henne att året nästan är slut så hon inte hinner göra fler epic fails.

Vi har skojat om en brud som var på samma Rihanna-konsert som Andrea. Den där tjejen postade på Facebook att hon hade åkt hem innan hela konserten var slut och därmed missade ett hemligt framträdande med Jay-Z.

Hur fail får man vara tänkte vi. Och hur pinsamt är det inte att posta misstaget på fb dessutom?

Till Andrea då. Hon hade vunnit biljetter till en liten B.o.B show och vi spekulerade i vilka som skulle kunna tänkas dyka upp. Jag sa T.I. för det skulle ju vara over the top.

Hursom så lämnar Andrea showen typ två-tre låtar in i det hela. Var liksom nöjd så då hon inte är fan av Bobby.

Jag hittar youtubeklipp på Missinfos blogg. Rubriken "B.o.B brings out T.I. and 2Chainz".

Så båda de hade dykt upp. Goddamnit Andrea. Årets tabbe! Hur kunde du faila?

Jag var tvungen att föreviga detta i ord för det är så komiskt och jag skrattade så mycket i telefonen när jag berättade detta för henne. Vill kunna titta tillbaka i bloggen och komma ihåg detta moment!

Andrea I still love u boo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0