"And tonight's gonna be a good night"

I lördags så chillade jag framför laptopen tills 14-tiden, då jag plockade upp Elin och så åkte vi till Borders för kaffe. Dit kom också Cassy och Linnea. Och jag har seriöst bara dåligt intryck av Borders. Det är alltid mongos där som irriterar liksom. Kanske inte fysiskt irriterar men mentalt. Goddamnit!

Sedan åkte vi hem till Cassy en sväng. Och försökte tagga Elin till en utgång och till slut så lyckades vi. Tack och lov att jag hunnit med dusch på morgonen för det vara bara att åka hem, byta kläder och åka iväg och käka en sväng och sedan ta tåget in till city. Vi åkte taxi från Grand Central, så nu kan jag checka av det på min lista.

Stället hette Webster Hall och var ett +19 ställe med typ 5 dansgolv. Det var rätt bra musik. Liksom sådant som spelar på radion, i mainroomet. Plus att jag hittade ett hiphopgolv längst upp. Fast det hittades i slutet av kvällen så jag hann inte riktigt med där...

Innan vi åkte med tåget hem så hittade vi någon chinese/japansk supermarket som hade öppet dygnet runt. Fick med en Pepsi hem, den satt fint. Sedan spenderades drygt 70 min på tåg hem, var trött... Fast vi hade en dyr ($30 inträde i dörren), spontan utgång så var det en bra utgång. Fler gånger hoppas jag på!

Kommentarer
Postat av: En som inte vet

Borders är det ett vanligt fik typ Starbucks?

2011-02-23 @ 18:50:22
Postat av: Sandriee

Sv: Ja, det är ett fik. Och bredvid är det en bokshop som hör ihop.

2011-02-23 @ 19:54:19
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0