"Baby you're a challenge"

Idag har jag mått piss. Jag vaknade upp vid 06 för att väcka Shosh och när hon åkt iväg med Jillian så gick jag och la mig igen tills alarmet ringde vid 08 för att väcka Eve. Det var en skön timme att sova.

Efter att jag droppat av henne vid skolbussen så gick jag hem igen och såg lite serier och käkade glass. Ja, det gjorde jag. Och så har jag frusit och svettats om vart annat. Och känt mig lite skakis. Känner mig verkligen sjuk.

Vid 15.15 så skulle jag åka iväg med bilen för första gången. Det gick väl bra. Var isfläckar på uppfarten så bilen slirade på dom och jag panikade att jag skulle komma sent till skolan för att plocka upp Eve. Det gjorde jag inte. Var där precis när dom skulle sluta.

Så vi åkte till hennes hebrew school där hon lär sig hebrew. Under tiden hon var där åkte jag hemåt och körde vilse. Missade att svänga vänster in på en väg, så jag bara fortsatte och fortsatte innan jag svängde om och åkte tillbaka. Svängde förbi mataffären för att köpa mjölk och yogurt och Dunkin' Donuts för lite kaffe innan jag åkte tillbaka och plockade upp henne.

Ikväll har vi käkat raviolipasta med pesto och sojabönor. Mums! Och gjort läxa och Evie har övat på sin violin som även jag fick testa. Hur svårt? För svårt!

Klockan är 22.35 och jag ska seriöst släcka nu. Inbillar mig själv att jag blir frisk om jag sover. Tror att det kan stämma dock. Kan inte fatta att det är fredag imorgon, redan.

Good night sweeties

Kommentarer
Postat av: erica

det verkar va en mysig familj :) vad sa om vi skype på lördag?

2011-02-04 @ 08:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0