"Don't hate me 'cause I'm beautiful"

Jag fick en nyhetsuppdatering från Trey Songz på fejjan eller vad det var. Nyheten var att han var den första R&B-sångaren, så ung, att ha uppe två billboards samtidigt. Och jag har sedan dess haft en tanke att hinna ta mig till Times Square och capture the pictures innan den äldsta tas ner. Den nya, en photoshoot för Rocawear är relativt ny så den hade jag väl hunnit med ändå, men den från Kodak ...

Och så var jag ju där med Eve och Shoshi i måndags och det bara slog mig att jag skulle ju dit en dag. Och tack och lov så hade jag med mig kameran. Så nu är det fångat på bild. Kanske inte intressant för er, men för mig. Kanske J-dawwgen också som har upptäckt det fina med den homeboyen.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Mums =)

2011-02-26 @ 19:10:32
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0