"Flying in to all states"

Haha, för en sekund bytte jag över till Hot 107.9 - Atlantas hiphop and r&b och vad spelas? Biggie! Mina vad heter det - har tappat ordet... när man har märkt något. Fan också... Hursom, jag pratar för mig själv, never mind.

Det jag tänkte skriva var att det är torsdag, snart är det helg igen. Veckorna går alldeles för snabbt. Elin fick hem ett stort kuvert med information om extension och det får mig att inse att det snart är dags att bestämma framtiden. Liksom ska man åka hem efter detta år eller ska man leta en ny familj för förlängning?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Umeå står kvar. Lev livet när du har chansen! Det är mitt kärleksfulla tips till en prutt som dig =) Puss och kraaam

2011-02-11 @ 05:19:17
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0