"How 'bout we just move over and do it where we at"

Imorse följde jag med Eve till ögonläkaren för hon skulle på kontroll och sedan skjutsade jag henne till skolan. Efter att jag tankat upp billen så åkte jag hem och fixade lite grejer innan jag åkte iväg en sväng till Target. Jag är lite småless på byggarbetarna härhemma nu så jag ville bara bort en sväng.

På Target hittade jag ett par mjukisbyxor för ca. 60 kr och ett par andra som liknar långkalsonger som man haft en lång tid och som inte är tajta längre, typ inte pösiga men däremellan. Och så har dom fickor, så det är ju inte riktigt leggings heller. Hursom - dom är grymt sköna. Precis som pappas gamla långkallingar som är grymma, hehe.

Vid 15.30 plockade jag upp Eve från skolan och åkte med henne till hebrew school. Medan hon var satt jag i bilen, lyssnade på musik och sov. Det har varit en tidig morgon så jag ba slocknade i bilen.

Just det, efter jag kom hem från Target så checkade jag brevlådan och vad låg där? Men såklart ett stort, grönt paket från Sweden. Sprang in och öppnade det. En välbehövd fotfil och massvis med godis. En geishakaka, bilar och två påsar lösviktsgodis. Det här kan jag ju leva länge på. Tack familjen!!

Och inte nog med det, fick väldigt passande ett kort från J-dawwg. En försenad Valentine's. Men jag älskade kortet, så himla sött. Och så typiskt liksom. Tack min gullefis! Du ska kanske veta att jag köpt ett kort till dig också, det står här i bokhyllan (nästan igenslickat, nästan...). Men längre än så har det inte kommit... Men det finns där, så du vet! :P

Nu ska jag se ett avsnitt av Everybody hates Chris (kanske ska förkorta det EHC?) och sedan sova. Imorgon är det friday - tjolahopp! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har väl ändå inte chokladen smält?



Ät och må så gott, förresten är det nåt godis du inte vill ha nästa gång?

2011-02-18 @ 15:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0