"I just wanna have a good time"

Så, för två helger sedan var det min sista helg in the A och den spenderades med packning, packning och mys med Johanna och Elin.

På torsdagen tog jag en shoppingförmiddag med J-dawwg. Vi gick runt på Discover Mills och jag hittade en svart kappa som hade kostat $300 men var nedsatt till $120. Kap? Ja! Och dagen innan hade jag fyndat en kornblå kappa på Nordstrom Rack så jag var lite kluven vilken jag skulle lämna tillbaka. Det slutade med att jag behöll båda två. Om man hittar två najsa jackor för ca. 1500 kr så får man ha kvar samtliga.

Sedan hittade jag även ett par Uggs som det endast fanns ett par kvar av i min storlek så de köptes också. Dyr dag men välbehövda grejer.

På kvällen svängde killen från Target förbi mig, om jag inte minns fel dag, och vi bara chillade. Han hade förresten ett namn, Carlo eller Carl-Totte internt. Kände mig tvungen att bjuda in honom så han fick se hur jag bodde, innan jag skulle flytta.



Mm, Uggs är bra mysiga ändå. Bättre än Luggz definitivt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0