"I want you back in my life"

På lördag morgon åkte jag iväg norrut på I-85 för en förmiddag på spa. När jag fyllde år fick jag ju ett gift card med 3 behandlingar och lunch. Så jag kom dit ca. 08.15 och checkade in och fick en liten rundtur på stället.

Kl. 09.00 hade jag första behandlingen - therapy bath. Typ bubbelbad med lite massage som följdes av en helkroppsmassage som pågick i ca. 60 min. Hur gött som helst.

Emellan behandlingarna kunde jag bara glassa runt i lokalen, läsa tidningar, käka nötter, dricka vatten etc. De hade verkligen allt där. Typ tops, munskölj, rakhyvlar, hårnålar, hårspray, handdukar, body lotion osv. Allt som du fick använda.

Sista behandlingen var en ansiktbehandling, också fett trevligt. Avslutade dagen på spaet med en lunch där man fick välja vad man ville äta och sedan dusch/ångbastu på det.

Körde sedan hem, rejält avslappnad och glad.


Omklädningsrum




Någon lirare som hade eget skåp. Antagligen någon rik jäkel som är där all the time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0