"I will retire with the ring"

Igår var en slappisdag. Skypade med mamma och pappa. Hahah och sedan kom min hostdad in och frågade om jag ville ha en turkeyburger och sa samtidigt hej till mamma i skypen och mami blev värsta nervös. Haha! Hur skulle la familia klara sig här om dom skulle komma och hälsa på? Det får i så fall bli att snacka engelska 24/7 en månad i förväg.

Sedan har jag sett ikapp alla Big Brother-avsnitt. Goddamn it, vet inte om jag vill bli fast i den serien men antar att jag redan är det. Vilka mupps det finns alltså. Varför vill man vara med i det programmet? Pinsamt, men samtidigt - I have to admit. Det är ju beroendeframkallande.

På kvällen åkte vi några hem till Veronika på filmkväll. Vilken bra host hon var då! Hade allting man kunde tänka sig vilja ha. Vi såg The Back-Up Plan med b.la Jennifer Lopez. Den var väldigt förutsägbar men helt okej. Småmysig film och rolig from time to time. Inte mer än så dock.

Vid midnatt var jag hemma igen och trött som fasen. Möttes av en liten Eve som fortfarande inte gått och lagt sig. Det slutade med att jag gick och la mig före 8-åringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0