"I wish that I could have this moment for life"

Idag har vädret varit underbart. Solen skiner och det är +17 ute. Hur fint? Jag hoppas att snön smälter som bara den för jag är less på den.

Vill ha grönt på träden, grönt på marken, blommor och bar mark. Kaffe i Central Park med tunna kläder och solbrillor. Det är vad jag vill ha!

Skadeglad blev jag också när jag såg att NY och Atl hade samma temperatur imorse, +9. Såklart att the A har gått om nu med sina +20. Det är ju så typiskt dom, känner jag. Fan också!


Kommentarer
Postat av: erica

fan vad gött! idag va de typ -23 när jag va tvungen att cykla till jobbet :/

2011-02-19 @ 00:35:49
Postat av: Johanna

Want a pic from today of meeee in my bikini??? =) Har spenderat eftermiddagen med att svettas ute på en handduk i gräset... What a lovely February day =)

2011-02-19 @ 23:09:39
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0