"I wonder why it's taking you so long"

Nu har jag varit i väg en sväng på affären för att handla mat. Och så har jag pimplat rediga mängder kaffe idag. Det är väl nackdelen med att vara ledig så länge. Man kan dricka kaffe hela dagarna.

Ska packa ner lite saker och åka iväg till Eves skola, signa ut henne och åka iväg till hebrew school. När jag skypade med Picisen så var jag tvungen att fråga henne vad det heter på svenska för jag hade helt glömt bort det. Det heter ju inte judiska liksom, så mycket visste jag. Hebreiska right?

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah baby :) kan du inte lägga ut bilder på barnen? :) lr hur är föräldrarna med det?

2011-02-11 @ 08:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0