"Keeping that in mind"

Jag kan inte fatta att Trey Songz är in the city right at this moment. Och Lloyd med för den delen. Och dom gör en show tillsammans. Och det är säkert helt kalasbra. Och... jag är inte där.

Först hittade jag ingen som ville följa med och sedan visade det sig att biljetterna var slutsålda anyway. Fan också. Jag låtsas att det var ödet att det skulle vara så - bara för att inte vara lika nere.

Damn - det hade ju varit grymt. Men Lloyd släpper nytt album i april någon gång och måste antagligen ut på turné efter det, visst? Jag hoppas det. Men Trey då... Äsch jag har ju sett honom en gång. Jag borde vara nöjd. Men mycket vill ha mer, ladies and tjänstemän!

Nu ska jag fortsätta se The City och bara njuta av att livet är bra just nu. Jag har varit och ätit god pizza, shoppat en del fynd på Target och ska strax ta en sipp av mitt kaffe. Livet är bra!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0