"She's rocking that thing right"

Igår var det ju President's Day så jag tog med Eve och Shosh in till city för lite fika på Starbucks, strosande på Times Square. Och så gick vi in på M&M-affären med tre våningar med M&Ms i alla regnbågens färger och merchandise i mängder. Tänk er allting man kan köpa och sätt en M&M-nöt på. Muggar, nyckelringar, kuddar, kläder etc.

Och sedan gick vi in en sväng på Toys R' Us-affären som också var tre våningar och hade ett pariserhjul mitt i allting, bara sådär.

Innan vi åkte hem med tåget så svängde vi in på en Claire's som är en krimskramsaffär. Tänk er typ Ur&Penn. Och jag visste att dom gjorde öronpiercingar där så jag passade på att ta ett andra hål i vänsterörat.

All and all en mysig dag med hostkidsen. Dom är så himla lätta att ta hand om. Tack och lov!

De var rätt trötta när vi sedan kom hem med tåget vid 19-tiden. Tror t.om. Eve somnade en sväng på tåget. 




Ah fina M&M's.




På Toys R' Us.


Hittade en fet bildskärm som filmade från gatan. Ser ni oss i nere i höger? Mellan de stora 2 och 1.


Där ja!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jädrans madam, vad våglig du är bara så där.

2011-02-23 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0