"To woman so heartless"

Imorse efter att jag lämnat Eve vid bussen som för en gångs skull var där innan den skulle. Vilket resulterade i att vi var sena idag med. Nästa vecka är det slut på förseningar. Vi ska vara där inna bussen kommer. Punkt slut.

Sedan kom Elin förbi och så hämtade vi Linnea och åkte på Borders för fika. Kaffe och morotskaka. Det var vi och massa muppar. Men det är väl dom som inte har annat att göra på dagarna. En kille längre bort satt så nära datorn att han typ nuddade med näsan plus att textstorleken var 3 gånger det normala. Och bakom oss satt en gubbe som hade problem med något som såg ut som läxa och det enda han gjorde var att sucka, säga 'shit' och 'fuck'. Gött ordförråd, jag vet.

Nu har jag suttit och försökt fixa med en del nya låtar till iPoden. Jag vet inte hur länge sedan det var jag gjorde det. Men iPoden är full och för att få plats med nytt måste gammalt ut.

Om ca. en timme måste jag åka till Eve's skola och hämta henne för att sedan åka på gymnastiken. Medan hon är där och springer runt tror jag att jag tar en sväng förbi Target. Där kan man alltid spendera sin tid.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0