"Is that your way of saying you like it"

Vad hade du i din mun senast: Sugrör, drack kaffe genom det.
När mår du bra: När jag har en fet låt!
När blev du fotad senast: I söndags, inne i NYC.
Hur känner du dig nu: Glad. Trots att jag snart ska jobba.
Kan du laga mat: Ja, när jag har ett recept. Eller när jag vet vad jag ska laga.
Vad pluggar du: Livet
Vad tycker du om fötter: Rätt så äckliga.
Är du smart: Om jag är?
Vad har du på dig: Leggings, grön t-shirt, grå hoodie och svart halsduk.
Är du aktiv i skolan: När jag pluggade, så var jag nog medelaktiv.
Vad saknar du: Våren och sommaren, J-dawwg och dom där hemma.
När och varför grät du senast: Hmm, i slutet av december när livet blev smått obestämt.
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Ja, det hade jag. Satt i soffan med hostkidsen, läste Elle och käkade choklad och sedan hade Eve högläsning för mig.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe, kaffe, kaffe. Ibland te eller apelsinjuice.
Vad ska du göra i sommar: Jobba som au pair, sedan vet ingen om det blir förlängning där i juli...
Är du nöjd med ditt liv: Just nu, absolut!
Vad vill du jobba som: Ställ inte den där frågan, vem vet det?
Har du tråkigt just nu: Lite, sitter ju och skriver sådana här listor.
Vad gör livet värt att leva: Vänner, musik, bra väder, kaffe.
Vad i livet ångrar du: Vissa grejer, men ändå inte så mycket.
Är du musikalisk: Kan ju sjunga till låtar, inte för att det låter bra men jag sjunger ändå.
Vad lyssnar du på för musik: Mixed, mest hiphop och r&b.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej, inte direkt.
Är du bortskämd: Jag tycker inte det, nej.
Är du trött: Kanske lite, om man tänker efter. Tänk inte efter.
Vad gör du imorgon: Jobbar någon timme på morgonen, sedan off på dagen och sedan jobb på eftermiddagen.
Din första operation: Har inte opererat mig.
Första piercingen: Öronen.
Första priset: Aldrig fått ett pris. Jo, säkert någon medalj i skolan, typ Blåbärsloppet (skidor).
Första sporten du började på: Kanske var gymnastik. 
Första husdjuret: Hunden Katzi.
Första semestern: Utomlands? Spanien, tror jag.
Första konserten: Hm, kan det ha varit Darin?! Pinsamt!
Första kärleken: Åhh, det var säkert någon muppig artist när jag var liten, haha.

Favoriter:
Filmer: Drama, komedier, verklighetsbaserade.
TV program: The Game, Scrubs, Cougar Town, Everybody Hates Chris, Desperate Housewives osv.
Musik: 2Pac, Ludacris, T.I., Trey Songz, Usher osv.
Drink: Vitt vin, som inte är en drink. Dricker nästan aldrig drinkar.
Kroppsdel (på kille): Ögonen.  
Sport: Basket och en del fotboll är kul att titta på ibland.
Plagg: Leggings
Skola: Har ingen favoritskola. Vem har det?
Bok: Läser inte så mycket böcker för tillfället. Återkommer när jag kommit på något bra.

Just nu
Äter du: Ingenting alls.
Dricker du: Bubbelvatten.
Ska du: Snart gå till bussen och hämta Eve.
Lyssnar du på: Liveradio från Atl. Just nu spelas 'Love Faces' med Trey Songz. Kärlek!!
Väntar du på: Att klockan ska bli 16.15 så jag kan gå ut.
Tittar du på: Den här listan, antagligen. 
Vad du föredrar (motsatta könet): Om jag hittar någon som ser ut som Tupac, blir jag överlycklig! 
Läppar eller ögon: Både och!
Kramar eller kyssar: Båda.
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Vill säga mage, men armar. Eller mage. Armar. Both. 

Kommentarer
Postat av: Cathrin Viklund

Ser att du gillar basket och visst bor du i NJ? Har du varit och kollat Nets i IZOD-center (eller visst ja, de har bytt arena). Om inte gör det vid tillfälle. Det gjorde vi första gången vi var över. Och du vet väl självfallet att JAY-Z äger laget och oftast är på matcherna. Annars är MSG ännu häftigare att se basket i. Där är publiken lite mer intresserad än i NJ, där de mest verkade intresserad av att käka. :)

2011-02-15 @ 22:34:02
Postat av: Sandriee

Sv:

Nej, jag bor inte i NJ. Bor i North Salem, en timme norr om NY. Ska kolla upp det där. En basketmatch vore ju häftigt att se!

2011-02-16 @ 00:16:08
URL: http://slundberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Milk and cookie <3

2011-02-16 @ 03:58:42
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0